ویلفرد بونی : پیوستن به چلسی افتخار است
بزرگترین وبلاگ تفریحی ویژه هواداران چلسی
اخبار

مهاجم ویتس آرنهام، ویلفرد بونی عنوان کرد که پیوستن به چلسی یک افتخار است و احتمال پیوستنش به این تیم در ژانویه را رد نکرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران، مهاجم ساحل عاجی ویتس هم اکنون با 12 گل زده در صدر جدول گلزنان لیگ هلند قرار دارد و به نظر می رسد که همین کافی باشد تا علاقه چلسی را به سوی خود جذب کند.
 

بنا به گزارشات فراوان، چلسی در زمستان پیش رو قصد تقویت خط حمله خود را دارد. آبی های لندن تنها دنیل استوریج و فرناندو تورس را در لیست مهاجمان بزرگسال خود دارند.
 

بونی تا سال 2015 با ویتسه قرارداد دارد، اما ممکن است که در ژانویه به غرب لندن مهاجرت کند و آبی پوش شود.
 

ویلفرد بونی گفت : " در حال حاضر این مهم ترین موضوع برای من نیست. اگر آن ها درباره من نوشته باشند، این بسیار فوق العاده است. اما اگر آن ها به طور جدی مرابخواهند، این یک افتخار بزرگ است. در صورت پیوستن به چنین باشگاهی من خوش حال می شوم. "
 

بونی ادامه داد : " من عاشق فوتبال انگلستان هستم و از بازی کردن در آن نمی ترسم. چلسی باشگاه تاپ و سطح بالایی است. "
 

هنگامی که در مورد پیوستن به دیمتئو در ژانویه از بونی پرسیده شد، او اضافه کرد : " اگر چلسی به خرید من در ژانویه علاقه مند باشد و با باشگاه نیز به توافق برسد، چرا که نه! "
 

هموطن دیدیه دروگبا ادامه داد : " ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. در حال حاضر من می خواهم به بهترین شکل ممکن که می توانم برای ویتس بازی کنم. می دانم که چلسی و ویتس رابطه خوبی با هم دارند و برخی از جوانان چلسی از جمله توماس کالاس به طور قضی در اینجا به سر می برند. من بار ها بر سر چلسی با توماس صحبت کرده ام. "



Website Value

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,
ارسال توسط غلامرضا

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 108427
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 10
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت


مترجم سایت

http://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/gholamreza.ahmadi.12